225 CSR hírrel a dobogón
Természetesen ezek a CSR hírek nem rólunk szóltak – de jócskán volt hozzájuk közünk. Amennyiben az Ön cégének is van CSR tevékenysége – nyugodtan keressen bennünket!
Vannak jó ötleteink, javaslataink, ha kell segítünk mindenban az első lépéstől a végrehajtásig. Természetesen a kommunikációban is, hátha legközelebb sikerül újra felállni a dobogóra!
Az IMEDIA – Társadalmi Befektetések Médiamonitor kutatása szerint 2016-ban a hamradik legtöbb CSR megjelenés a Vodafone nevéhez kötődött.
Számszerint 225 darab, s talán nem túlzás azt gondolni, hogy ebben a sikerben a jó programok – mint a Digitális Iskola – és a kiváló kollégák mellett nekünk is volt egy kis szerepünk. 🙂
A kutatás szerint egyébként a legaktívabb a Tesco volt, a dogogó második fokára a Spar állhatott, majd a Vodafone után következett a sorban a Magyar Telekom, az Auchan, a Samsung, a Lidl, a MÁV, a Telenor, a MOL és a többiek a vizsgált 100 cég közül.